tisdag 6 juni 2017

Kreta, Anogia (juni 2016)...
































Ja det här är det mest speciella hotell jag bott på och bästa hotellupplevelse, Delina mountain resort (länk).
När vi kom till detta hotell i bergsbyn Anogia så trodde vi att det var stängt, så ödsligt var det. Fick höra i receptionen att kommande natt skulle vara rätt lugn, kvällen efter skulle det vara bröllopsfest med 1500 stycken inbjudna och de frågade om vi ville sitta med dem för att äta middag.
Vi valde att äta på vanliga restaurangen de hade och skådade festligheterna från på håll. Men det var sig en upplevelse måste jag säga, att bara veta att man varit närvarande på en grekisk bröllopsfest.
I år har vi bokat detta hotell igen, precis när jag fyller 40år. Kände för att veta vad man kom till för hotell då och jag är säker på att jag inte blir besviken i år heller.

Inga kommentarer: