lördag 24 juni 2017

En vanlig frukost innan vår Kretasemester...


























Ja det är så här en vanlig frukost ser ut för mig hemma här i vårt hushåll, men sedan händer det något då när vi är på semester. Man äter typ det tredubbla, ska testa allt och gärna lite onyttiga inslag också som man inte alls skulle komma på tanken hemma att äta till frukost.
Nu börjar väskor och necessärer på bli halvpackade hemma här, man får ju alltid känslan när man ska iväg "att det här får jag inte glömma" och ställer just den prylen på ett bättre ställe. Vet inte vad som hände med mina nike-skor, de står fortfarande i källartrappen, är det meningen att jag ska glömma dem eller inte?
Hade ju tänkt, möjligheten finns ju iallafall om ja packar med träningskläderna, att besöka hotellens gym och kanske rentav ta en en lättare joggingrunda vissa morgnar. Bra att man har visioner så här före avresa, sedan när man packar upp hemma så undrar man varför man överhuvudtaget packade ner det.

4 kommentarer:

znogge sa...

Önskar er en riktigt trevlig resa!

Kram

Semester & Mat sa...

Tack så mycket :)
Kram

Veiken sa...

Hahaha! Så sant när det gäller mat och packning. Man lär sig aldrig. Jag önskar dig en toppenresa!!

Semester & Mat sa...

Tack :)