söndag 11 juni 2017

"Blogg100"-avslut...

I torsdags gick jag i mål efter att ha skrivit minst ett inlägg varje dag i 100 dagar, utmaningen hette Blogg100 (länk).
Gick väl rätt bra, hade vissa inlägg förinställda då jag visste att jag skulle vara bortrest och inte ha datorn med mig. Har fortfarande en del inlägg kvar i utkast bland annat inlägg om resa till Kap verde och Berlin, men de kommer blandas ut med matinlägg. Förhoppningsvis har jag postat alla reseinlägg innan vi ger oss av i midsommar på nästa resa, kvar kommer det vara mera utflykter här i länet som vi gjort under åren.

3 kommentarer:

znogge sa...

Grattis till ett väl utfört uppdrag :D

Kram

Ann-Louise sa...

Jag ser fram emot att läsa om Kap Verde, är sugen på att åka dit så småningom.

Semester & Mat sa...

Znogge: Tack så mycket :)
Kram

Ann-Louise: Va roligt att du ser framemot just det inlägget :)