söndag 16 april 2017

Stockholm marathon (maj 2015)...




































Ja nu ska jag poängtera en sak på en gång, det var inte jag som sprang utan sambon och hans bror.
Jag och sonen träffade en barndomskompis till mig, tog oss ett tunnelbanemarathon istället men det körde ihop sig lite eftersom de sprang snabbare än vad vi hade tänkt oss. Maten fick vi slänga i oss på Max och sedan skynda sig mot Stadion för att se målgången.
Var rätt häftig upplevelse att bara vara åskådare också på ett sådan evenemang, sådan härlig stämning :)
Hotellet vi valde att bo på den helgen var Kung Carl (länk), väldigt trivsamt hotell med kristallkrona på rummet och stort utbud av frukostbuffén.

2 kommentarer:

znogge sa...

Härligt att ni var nöjda med hotellet, Jag bor alltid på Tegnérlunden :D

Kram

Semester & Mat sa...

Aha, där har inte vi bott någon gång. Var tvungen att kolla upp hotellet på en gång :)
Kram